Consultant
Haussa

LegalTech-asiantuntija

Advania on yksi Pohjois-Euroopan IT-markkinan johtavista toimijoista. Yhtiöllä on lähes 4000 työntekijää Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Islannissa ja Brittein saarilla. Suomessa Advania on vahvassa kasvuvauhdissa. Yhtiön pro forma liikevaihto vuonna 2021 oli 78 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on jo 330 työntekijää. Advanian suomalaiset ja pohjoismaiset asiakkaat toimivat yhteiskunnan kaikilla alueilla, julkissektorista teollisuuteen ja palvelualoille. Lue lisää sivuiltamme: www.advania.fi

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen Advania Finland Oy:n Consulting Services -yksikköön.

LegalTech-asiantuntijaa

Tehtäväsi muodostuu sekä asiakastuesta että käyttöönotto- ja päivitysprojektityöstä. Olet asiakkaan pääkäyttäjien tuki. Annat asiakastukea tuotteiden käyttöön ja ominaisuuksiin liittyvissä kysymyksissä. Teet ongelmanselvitystä asiakkaan pääkäyttäjän kanssa ja olet yhteydessä päämiehen tukipalveluun.

Käyttöönotto- ja päivitysprojekteissa viet asetukset järjestelmään ja konfiguroit järjestelmät määrittelyjen perusteella. Annat loppukäyttäjäkoulutusta ja avustat asiakasta hyväksyntätestauksessa sekä annat tukea loppukäyttäjille käyttöönottovaiheessa.

Tehtäväkenttä on laaja, ja omasta lähtötasostasi riippuen saat tiimistä tarvittavan tuen. Alkuun pääset työskentelemällä yhdessä kokeneempien kollegoiden kanssa. Mikäli olet jo kokeneempi asiantuntija, voimme muokata työnkuvaa vaativammaksi, jolloin pääset johtamaan projektia ja osallistut integraatio/migraatiomäärittelyihin tai toteutat itsenäisesti järjestelmämäärittelyjä.

Toivomme sinulta soveltuvan koulutustaustan lisäksi vähintään muutaman vuoden kokemusta järjestelmien käyttöönotosta. Pystyt työskentelemään sekä suomen että englannin kielellä. Kokemukset dokumentinhallintajärjestelmistä ja asianajotoimistoista ovat myös eduksi.

Tarjoamme vastuullisen ja monipuolisen tehtävän kansainvälisessä ja rennossa työilmapiirissä mahtavien työkavereiden kanssa. Meillä on mahdollista työskennellä sekä etänä että loistotiloissamme Espoon Keilaniemessä. Työssäsi saat koko työyhteisön tuen ja avaimet ammatilliselle kehittymisellesi ja sertifioitumisille. Käytössämme on modernit työvälineet sekä monipuoliset ja kilpailukykyiset edut.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Business Development Manager, Kai Hinno, p. +358 40 844 4236. Aloitamme haastattelut heti, joten jätäthän hakemuksesi ja CV:n alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 1.8.2022!