Miten Advania voi auttaa asiakaskokemuksen kehittämisessä?

Advanian asiakaskokemusratkaisut perustuvat johtavien Contact Center -ohjelmistotoimittajien, kuten Genesys, ratkaisuihin ja Advanian asiantuntijoiden laajaan osaamiseen, sekä kyseisistä palveluista, että erilaisista liiketoimintaympäristöistä.

Lue lisää kumppaneistamme

Tapamme toimia

Nykytilan ja tavoitetilan kartoittaminen

Toimintatapamme lähtevät asiakkaan nykytilan ja tavoitetilan kartoittamisesta. Nykytilan kartoituksella selvitämme asiakaspalvelun nykyhetken laajuuden ja kyvykkyydet. Samalla kartoitamme asiakaspalvelun kipupisteet ja arvioimme, miten ne voitaisiin parhaiten ratkaista. Tavoitetilan selvittämisellä haemme ymmärryksen liiketoiminnan tulevaisuuden näkemyksestä, ja siitä mitä se tarkoittaa asiakaspalvelun näkökulmasta.

Nykytilan ja tavoitetilan kartoituksen jälkeen arvioimme, onko tavoitetilan saavuttaminen mahdollista nykyisiä ratkaisuja ja toimintamalleja kehittämällä. Vai tarvitseeko nykyistä Contact Center -järjestelmää kenties päivittää modernimmaksi ratkaisuksi, jotta tulevaisuuden liiketoiminnalliset tavoitteet voidaan saavuttaa. Tämä ensimmäisen vaiheen arviointi ei edellytä palvelun hankintaa Advanialta, vaan asiakas voi hyödyntää tehtyä selvitystä omassa toiminnassaan tai käynnistää kilpailutuksen selvityksen tukeutuen.

Advanian asiakaskokemusratkaisujen tapa toimia
Contact Center ratkaisut Advania

Toimitusprojekti

Mikäli asiakas valitsee Advanian Contact Center -toimittajaksi, toimitamme ratkaisumme hallitusti vaiheittain ja aikataulussa yhteisesti suunnitellussa laajuudessa hyväksi koettuja metodeja ja parhaita käytäntöjä hyödyntäen. Toimitusprojektissa sovitamme valitut ratkaisut asiakkaan prosesseihin sekä muihin käytössä oleviin palveluihin ja järjestelmiin.

Lisäksi päämiehemme Genesyksen palveluihin on hyvin saatavilla erilaisia kumppaneiden toteuttamia laajennuksia Genesyksen AppFoundry markkinapaikalta. Laajennusten avulla voidaan täydentää perusratkaisua, jotta se täyttää asiakkaan asiakaspalvelutarpeet parhaalla tavalla. Esimerkiksi tietämyskanta -ratkaisu asiakaspalveluun on saatavilla saumattomasti integroituna markkinapaikalta.

Integraatiot

Toimitusprojektissa toteutetaan usein varsinaisen Contact Center -palvelun lisäksi integraatiota erilaisiin asiakaskokemusta ja liiketoimintaa tukeviin järjestelmiin. Integraatioiden tarkoitus on tuottaa lisäarvoa esimerkiksi nopeuttamalla asiakkaamme palveluprosesseja, tai helpottamalla tietojen siirtymistä taustajärjestelmiin jatkokäsiteltäväksi.

Me Advanialla olemme toteuttaneet menestyksekkäästi erilaisia asiakaskokemusta parantavia ratkaisuja integroimalla asiakkaan käytössä olevia muita järjestelmiä saumattomasti yhteen toimittamaamme Contact Center -palveluun. Tyypillisesti integroimme Contact Centerin asiakkaan käytössä oleviin CRM -järjestelmiin, kuten SalesForcen Service Cloudiin, Microsoft Dynamics 365een ja/tai asiakkaan ERP -ratkaisuun.

Jatkokehitys

Asiakaspalvelussa vain muutos on pysyvää. Kun uudet Contact Center -palvelut ja prosessit on otettu käyttöön, on jatkokehityksen paikka. Yksi Advanian perusarvoista on asiakkaasta kiinni pitäminen. Me haluamme kehittää asiakkaan ratkaisua jatkuvasti, jotta asiakkaan asiakaspalvelu pysyy ajan tasalla eikä enää tule tarvetta ottaa jättiloikkia yhdellä kertaa asiakaspalvelun modernisoimiseksi.

Kartoitusvaiheessa mukana olleet asiakaskokemusasiantuntijamme auttavat asiakkaitamme kehittämään asiakaspalveluaan jatkuvasti tuomalla uusia kehitysaihiota pohdittavaksi. Kehitysaihiot voivat olla uusia teknisiä mahdollistavia innovaatioita tai ne voivat perustua uuden asiakaskokemusratkaisun tuottaman tiedon pohjalta tehtyyn analyysiin toiminnasta. Pääasia on lisäarvon tuottaminen asiakkaalle ja toiminnan edelleen kehittäminen.

Asiakaspalvelun kehittäminen

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme. 

Lähetä meille viesti alla olevalla lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä pikapuoliin.