Advania on pohjoismainen täyden palvelun IT-yritys, jonka yli 1300 ammattilaista palvelee asiakkaita yli 30 maassa. Suomessa keskitymme asiakaspalvelun digitalisointiin sekä IT- ja verkkoinfrastruktuuripalveluihin, jotka ovat asiakkaan liiketoiminnan kannalta kriittisiä ja vaativat erityisosaamista. Asiakkaamme ovat tunnettuja suuria ja keskisuuria yrityksiä, jotka toimivat maailmanlaajuisesti. 

Haemme mukaan menestys- ja kasvutarinaamme kokenutta

Service Area Manageria

Digital Workplace -liiketoimintayksikköömme.

Vastaat elinkaaripalveluidemme kehittämisestä (prosessit ja palvelukuvaukset). Sinulla on näkemys, minkälainen moderni työasemien elinkaaripalvelu on nyt ja tulevaisuudessa. Sinulla on vankka kokemus ja osaaminen vastuualueesi teknologioista ja asiakastarpeista. Osallistut pre-sales -työhön asiakasrajapinnassa yhtiön kasvun varmistamiseksi. Teet tiivistä yhteistyötä myynnin, logistiikan, alihankintaverkoston, päämiesten sekä pohjoismaisten kollegoidesi kanssa. Raportoit liiketoimintayksikön johtajalle.

Tehtävässä menestyminen edellyttää ymmärrystä perustietotekniikasta ja palveluiden kehittämisestä teknisestä ja taloudellisesta näkökulmasta sekä kykyä tuottaa materiaaleja, esimerkiksi palvelukuvauksia. Sinulla on laaja kokonaisymmärrys, miltä digitaalinen työympäristö näyttää käyttäjän kannalta ja teknisesti. Olet sekä tekijä että osaaja. Arvostamme kokemusta vastaavista tehtävistä – ei pelkästään teknologiasta vaan myös asiakasrajapinnassa toimimisesta. Osaat kaivaa asioiden juurisyyt ja ratkaisuja ongelmiin teknisen ja kaupallisen ymmärryksen avulla sekä esittää niitä konkreettisesti asiakkaille ja talon sisällä. Toivomme sinulta pitkäjänteistä kehittämisasennetta, kykyä kirjalliseen dokumentointiin, itsenäistä ja aktiivista työotetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa englannin ja suomen kielen taitoa.

Tarjoamme sinulle vastuullisen ja monipuolisen tehtävän kansainvälisessä ja rennossa työilmapiirissä mahtavien työkavereiden kanssa.  Sinulle tarjoutuu mahdollisuus kehittää toimintoja, olla aidosti mukana vaikuttamassa kasvavan yrityksen toimintaan ja pääset kehittymään Service Ownerina. Uudet toimitilamme sijaitsevat Espoon Keilaniemessä Accountor Tower -talossa. Meillä on käytössämme modernit työvälineet sekä joustavat työajat ja mahdollisuus etätyöskentelyyn.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Business Director Timo Drachman, p. 040 774 5800. Jätäthän hakemuksesi CV:n ja palkkatoivomuksen kera alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 23.11.2020.

Lähetä hakemus