Avarn Security on turvapalveluyritys ja turvallisuusteknologian asiantuntija, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Avarn Securityn ja Advanian pitkä yhteistyö siirtyi pilveen, kun Avarn Securityn hälytyskeskus ja...
Asiakaspalvelujärjestelmät koetaan usein työläiksi ottaa käyttöön ja kehittää. Pilvipohjainen Genesys Cloud CX -asiakaspalveluratkaisu on kuitenkin nopea ottaa käyttöön. Advania auttaa organisaatiotasi sekä ratkaisun käyttöönotossa että asiakaskokemuksen jatkuvassa kehittämisessä parhaiden käytäntöjen mukaisesti.
Genesys Cloudissa kaikki kontaktikanavat saadaan reititettyä saman järjestelmän kautta intuitiiviseen selainpohjaiseen käyttöliittymään. Kun kokonaisuus on huolellisesti suunniteltu ja organisaatiollesi räätälöity, koko asiakaspalveluprosessi tehostuu niin asiakaspalvelijan kuin asiakkaankin näkökulmasta: hyvin toimiva ratkaisu varmistaa, että asiakkaat tavoittavat organisaation haluamansa kanavan kautta ja saavat nopeasti vastauksen yhteydenottoonsa.
Genesys Cloudin etuja
Tehokkuus ja dynaamisuus
- Skaalautuu organisaation tarpeiden mukaan
- Uudet ominaisuudet on mahdollista ottaa käyttöön ilman huoltokatkoja
- Kapasiteetti skaalautuu automaattisesti: järjestelmä mukautuu tarpeiden muuttuessa, esimerkiksi käyttäjien lisääntyessä tai uusia palvelukanavia käyttöön otettaessa.
- Ratkaisu ei vaadi asennuksia työasemille, mikä mahdollistaa palvelun nopean ja dynaamisen käyttöönoton sekä kehityksen.
- Dynaaminen lisensointimalli: lisensointi voidaan tarjota joko nimettyihin tai yhtäaikaisiin käyttäjiin perustuen, ja laskutus tapahtuu käytön mukaan.
- Integraatiot on suunniteltu toimimaan siten, että ne helpottavat asiakaspalvelijan toimintaa ja vähentävät manuaalista työtä.
Palvelun laatu ja vakaus
- Vikasietoinen mikropalveluihin perustuva selkeä arkkitehtuuri
- Tietoturvasertifioitu, luotettava ratkaisu
- Helposti hallittava kokonaisuus.
Ketterät kehitysmahdollisuudet
- Mahdollisuus tehdä valmiita Advanian toteuttamia integraatioita useimpiin yleisiin liiketoimintasovelluksiin
- Kattavat ja avoimet rajapinnat mahdollistavat liittämisen organisaation omiin järjestelmiin.
Ota Advania avuksi Genesys Cloudin käyttöönottoon ja kehittämiseen
Genesys Gold Partner -kumppanina Advanialla on todennettu kyvykkyys toteuttaa asiakaspalveluratkaisuja Genesyksen teknologioita hyödyntäen.
Teknisen asiantuntemuksen lisäksi käytettävissäsi on kokeneita liiketoimintakonsultteja, jotka yhdessä kanssasi varmistavat, että ratkaisu palvelee organisaatiosi tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla.
Pitkä kokemuksemme tietoliikenne- ja tietoturvakonsultoinnista varmistaa, että ratkaisun arkkitehtuuri suunnitellaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti.
Suunnittelemamme ja toteuttamamme valmiit integraatiot tehostavat toimintaanne. Meiltä löytyy myös valmiit ratkaisut muun muassa tietämyskannan ja tehtävienhallinnan toteuttamiseen Genesys Cloud -ympäristössä.
Asiakastarinoita
Advanian ja Mehiläisen yhteinen taival alkoi vuonna 2018, kun Mehiläiselle lähdettiin yhdessä Advanian kanssa tuottamaan kokonaisvaltaista asiakaspalvelujärjestelmää. Mehiläisen tarkoituksena on tuottaa kaikki...
Haluatko kuulla lisää?
Jos haluat keskustella modernin asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotosta tai olemassa olevien ratkaisujenne kehittämisestä, varaa aika asiantuntijaltamme tai laita meille yhteydenottopyyntö!