Advania on pohjoismainen täyden palvelun IT-yritys, jonka yli 1200 ammattilaista palvelee asiakkaita yli 30 maassa. Suomessa keskitymme asiakaspalvelun digitalisointiin sekä IT- ja verkkoinfrastruktuuripalveluihin, jotka ovat asiakkaan liiketoiminnan kannalta kriittisiä ja vaativat erityisosaamista. Asiakkaamme ovat tunnettuja suuria ja keskisuuria yrityksiä, jotka toimivat maailmanlaajuisesti. 

Haemme Contact Center Specialistia vastaamaan Genesys Cloud -tuotteella toteutettavien asiakaspalvelujen toteutuksesta. Tehtävä sisältää monipuolisia ja mielenkiintoisia projekti-, kehitys- ja ylläpitotehtäviä, joissa pääset kehittämään osaamistasi ja ammattitaitoasi. Vaikutat myös myynnintukiprosesseissa mm. ratkaisun määrittelyssä, suunnittelussa ja asiakasdemojen toteutuksessa. Saatat työskennellä samanaikaisesti useammassa projektissa, joten aktiivinen ja järjestelmällinen työote on hyödyksi.

Etsimme henkilöä, jolla on jo asiantuntijakokemusta Genesyksen tai muiden valmistajien Contact Center -tuotteista. Arvostamme lisäksi ohjelmointiosaamista ja tuntemusta erilaisista integraatiorajapinnoista. Huolellisuus, tarkkuus ja hyvät dokumentointikyvyt sekä hyvät esiintymistaidot suomen- ja englanninkielellä ovat tehtävän kannalta välttämättömiä.

Toivomme, että haluat toimia asiakasrajapinnassa, olet tiedonhaluinen ja innostut haasteista.

Tarjoamme sinulle:

Tarjoamme sinulle kansainvälisen ja rennon työilmapiirin, mahtavat työkaverit­ ja uudistetut toimitilat Keilaniemessä Accountor Tower -talossa. Meillä on käytössämme modernit työvälineet sekä joustavat työajat ja mahdollisuus etätyöskentelyyn. Mielenkiintoisten ja vaativien asiakasratkaisujen parissa pääset kartuttamaan omaa kokemustasi ja kehittymään ammatillisesti.

Arvostamme:

  • asiantuntijakokemusta Contact Center -järjestelmistä
  • CC- ja UC-tuotteisiin liittyviä sertifiointeja (esim. Genesys, Zylinc, Cisco, Microsoft)
  • ohjelmointiosaamista ja tuntemusta erilaisista integraatiorajapinnoista
  • kykyä ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja tarpeita
  • hyviä neuvottelu- ja vuorovaikutustaitoja
  • hyvää suullista ja kirjallista suomen- ja englannin kielen taitoa 
  • aktiivista otetta ja avointa ajattelua sekä kykyä sopeutua nopeatahtiseen työskentelyyn

Kiinnostuitko?

Mikäli koet intohimoksesi työskentelyn asiakkaiden parissa ja koet onnistumisen iloa asiakkaasi menestyksestä - älä epäröi ottaa yhteyttä tai kysyä lisää. Rooliasi on mahdollista myös räätälöidä osaamisesi ja mielenkiintosi perusteella.

Lisätietoja tehtävästä ja meillä työskentelystä antaa Sami Ehoniemi p. 040 821 5226 tai sami.ehoniemi@advania.com

Innostuitko ja haluat osaksi kasvavaa Advaniaa?

Lähetä meille itsesi näköinen hakemus ja CV palkkatoivomuksineen osoitteeseen rekry@advania.com.