IT-palvelupäällikön roolissa vastaat asiakkuuksiesi palveluista ja asiakastyytyväisyydestä. Toimit Advanian teknisten asiantuntijoiden ja myyjien sekä asiakkaan kanssa yhteistyössä etsien kehitysmahdollisuuksia asiakkaan palveluihin sekä vastaat asiakkaalle palvelutason toteutumisesta sopimuksen ja tavoitteiden mukaisesti. Tehtäviisi kuuluu myös huolehtia asiakasraportoinnista ja tarvittaessa vikatilanteiden hierarkisesta eskaloinnista.

Odotamme sinulta: 

  • kykyä ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja tarpeita sekä löytää löytää asiakkaalle toimivia ratkaisuja
  • kokemusta IT-alasta (palvelunhallinta, tekninen asiantuntija tai myynnin tuki rooli)
  • kokemusta tarjousten laadinnasta ja projektien hallinnasta
  • tietämystä IT- ja verkkopalveluista, asiakaspalveluratkaisuista, tietoliikenteestä ja VoIP-teknologioista.
  • tietämystä IT-palveluiden kehittämis- ja johtamisprosesseista
  • hyviä neuvottelu-, esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja
  • hyvän kirjallisen ja suullisen suomen ja englannin kielen taidon
  • aktiivista otetta ja avointa ajattelua sekä kykyä sopeutua haasteelliseen ja nopeatahtiseen työskentelyyn.

Tarjoamme sinulle: 

Meillä on käytössämme modernit työvälineet sekä joustavat työajat sekä mahdollisuus etätyöskentelyyn. Olemme kasvava, kansainvälisten asiakkaiden kanssa operoiva yritys ja kehitämme suunnitelmallisesti toimintaamme. Meillä sinun ei tarvitse työskennellä yksin - saat sekä partnereidemme että koko organisaatiomme tuen.

Kiinnostuitko?

Mikäli koet intohimoksesi työskentelyn asiakkaiden parissa ja koet onnistumisen iloa asiakkaasi menestyksestä - älä epäröi ottaa yhteyttä tai kysyä lisää. 

Lisätietoja antaa arkisin klo 14-16 Team Manager Sami Ehoniemi puh. 040 821 5226 tai sami.ehoniemi@advania.com
tai jätä suoraan hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen osoitteeseen rekry@advania.com