Tarpeisiisi sopivat palvelut ja ratkaisut

Paras tapa vastata markkinoiden kasvavaan kysyntään on pitää yhteyttä asiakkaisiin ja kuunnella mitä heillä on tarjota. Tarjoamme kattavan valikoiman ratkaisuja ja palveluita, joiden avulla voit varmistaa toimivan viestinnän ja palvelun omille asiakkaillesi.

Käytössämme ovat markkinoiden parhaat asiakaspalveluteknologiat, joista rakennamme yhdessä tarpeisiisi soveltuvan kokonaisuuden. Ratkaisumme mahdollistaa asiakaslähtöisen ja tehokkaan palvelun sekä palvelun modulaarisen kehityksen. Tarjoamme asiakkaillemme käyttöön myös kehittyneimmän service desk- ja viestintäalustan.

Edustamme Genesys, Cisco ja Zylinc-ratkaisuja, joissa yhdistyvät monikanavaisuus, toimintavarmuus ja helppo integroitavuus. Monipuolinen digitaalinen palvelukokonaisuutemme sopii kaikkiin yritys- ja viranomaisympäristöihin. Advania toteuttaa asiakaskohtaiset räätälöinnit ja integroinnit, joilla varmistetaan soveltuvuus asiakkaan liiketoiminnan tarpeisiin.

Globaalin organisaation asiakaspalvelun haasteisiin vastaamme yhtenäisellä, mutta esimerkiksi maa- tai toimipistekohtaisesti räätälöitävällä kokonaisuudella. Ratkaisumme kattaa myös erittäin vaativat hälytyskeskustarpeet, joissa yhtenäinen tilannekuva tehostaa kriisi- ja hätätilanteiden hallintaa.

Lue aiheeseen liittyvä asiakastoteutus:
Advania tuotti Mehiläiselle call center - asiakaspalvelujärjestelmän

Asiakassuhteiden hallinta

Täyttääksesi asiakkaan odotukset, tarvitset integroidun ratkaisun, jolla pystyt huolehtimaan laadukkaasti eri kanavista tuleviin yhteydenotoista. Advania huolehtii tuottamillaan palveluilla Suomen suurimpien yritysten tarpeista, mutta voi samoja palveluja voidaan skaalata myös pienille yrityksille sopivaksi. Jos etsit luotettavaa ratkaisua ja asiantuntijoita, joilla on hyvä näkemys tämän päivän asiakaspalveluratkaisusta käänny puoleemme.

Lue aiheeseen liittyvä blogiartikkeli:
Sopiva yhteistyökumppani on avain onnistuneeseen palveluun

Asiakaskokemus monikanavaisessa ympäristössä

Tänä päivänä monikanavaisuus on jo osa yrityksen arkea. Asiakkaat haluavat itse valita, miten viestiä, paikasta, kanavasta ja välineistä riippumatta.  

Yhden palvelualustan kanssa on helppo suoraviivaistaa ja tehostaa miten hoidat asioita - lisätä käsiteltyjen asioiden määrää tunnissa ja jopa päättää millaista palvelutasoa haluat tarjota.

Autamme asiakkaitamme olemaan vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa asiakasystävällisellä, toimivalla ja nykyaikaisella tavalla.

Lue aiheeseen liittyvä blogiartikkeli:
Asiakaspalvelujärjestelmä tehokkaaseen monikanavaiseen palveluun

Monikanavaisuus

Tänä päivänä asiakkaat päättävät, miten he ottavat sinuun yhteyttä. Useiden kanavien käyttö vaikeuttaa sisään tulevien yhteydenottojen seuraamista. Integroimalla kaikki kanavat ja antamalla kaikki sisältö saataville, voit paremmin auttaa työntekijöitä toimimaan tehokkaammin.

Monikanavaisessa ratkaisussa kaikki toiminnot ovat saatavilla ja uusia ominaisuuksia on helppo ottaa käyttöön.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä meihin, niin kerromme lisää. 

Ota yhteyttä

Sovellusalueita

  • Sisääntulevat yhteydenotot - Omnichannel ratkaisu
  • Ulossuuntautuva asiakkaiden kontaktointi
  • Työvoiman optimointi
  • Näytön jakaminen / video
  • Tiedon hallinta
  • Prosessien automatisointi
  • Itsepalvelu
PureCloud_contactcenter

Genesys PureCloud®

  • Markkinoiden kehittynein puhtaasti pilvipalveluna toimitettava monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
  • Avoimet rajapinnat mahdollistavat integraatiot muihin järjestelmiin
  • Sopiva ratkaisu pieniin ja keskisuuriin ympäristöihin
PureConnect_494x355

Genesys PureConnect®

  • Tehokas ja räätälöitävä kokonaisuus, joka on mahdollista toimittaa on-premise tai SaaS -mallin mukaisesti
  • Markkinoiden parhaat ulossoittokampanja -toiminnallisuudet
  • Sopiva ratkaisu keskisuuriin ja suuriin ympäristöihin 
Cisco_494x355

Cisco

  • Monipuolisesti räätälöitävissä oleva modulaarinen ratkaisu
  • Integroituu saumattomasti Ciscon tietoliikennearkkitehtuuriin
  • Sopiva ratkaisu keskisuuriin ja suuriin ympäristöihin
Zylinc

Zylinc

  • Monipuoliset ominaisuudet erityisesti puhelinvaihteelle ja valvomotoimintoihin
  • Helppokäyttöiset toiminnot pääkäyttäjille
  • Sopiva ratkaisu pieniin ja keskisuuriin ympäristöihin