Useimmat yritykset kamppailevat toimintojen digitalisoinnin kanssa. Me Advanialla olemme työskennelleet digitalisaation parissa jo pitkään. Digitalisointi on teknologiaa, prosesseja ja kulttuuria. Meiltä saat työvälineet ja ratkaisut digitaaliseen läsnäoloon ja mahdollisuuden viestiä asiakkaiden kanssa aivan uudella tapaa. Tarjoamme ratkaisuja, joka siirtää asiakkaan liiketoimintasi keskelle ja antaa sinulle parempia työkaluja päätöksentekoon.   

Liiketoiminnan digitalisointi ei ole aina yksinkertaista, mutta se voi tuoda suuria etuja. Lisäksi digitalisointi on useilla toimialoilla kilpailukyvyn säilyttämisen edellytys.

Kiinnostuitko? Ole yhteydessä, niin kerromme lisää palveluistamme. 

 

Ota yhteyttä

Digitaalinen työympäristö koostuu:

  1. Teknologiasta (laitteet, sovellukset jne.)
  2. Prosesseista (tehokkaat ja vakioidut toimintatavat)
  3. Ihmisistä (koulutus, ihmisten tulee ymmärtää oma roolinsa prosesseissa) 

Moderni työympäristö muuttuu ja kehittyy jatkuvasti. Taustalla oleva ekosysteemi on monimutkainen ja sen toimintavarmuus on herkkä pienillekin muutoksille; silti loppukäyttäjät odottavat ympäristön toimivan samalla lailla jokaisena hetkenä, paikasta riippumatta. 

Mikäli IT-johdolla ei ole näkyvyyttä laitteiden terveydentilaan ja käytettyihin sovelluksiin niin ongelmien havaitseminen on hankalaa. Tämä johtaa siihen, että samoihin asioihin liittyen tulee toistuvia avunpyyntöjä palveluntarjoajalle ja kulut kasvavat ilman, että juurisyitä ratkaistaan.

Autamme sinua saamaan nämä palaset kuntoon! Voit valita kokonaisvaltaisen kumppanuuden kanssamme tai aloittaa vain yhdestä osa-alueesta.

Työympäristön käytettävyyden takaa nykyaikanen tukipalvelu:

  1. Proaktiivinen tuki  Työasemien terveydentilaa valvotaan robotiikan avulla. Robotiikka havaitsee poikkeamat jo ennen kuin ne muodostuvat ongelmiksi.
  2. Juurisyiden analysointi  Häiriöiden analysointi paljastaa todelliset syyt toistuvien ongelmien takaa.
  3. Joustava hinnoittelu – Hinnoittelumme perustuu palvelun käyttöön. Mitä enemmän ratkomme ongelmien juurisyitä, sitä vähemmän niitä on jatkossa ja sitä vähemmän maksat. Juurisyiden ratkaisu on meille hyvän palvelun merkki.

Huonot työkalut johtavat seuraaviin asioihin:

  1. Ryhmätyöskentely hankaloituu
  2. Kokoukset ovat tehottomia 
  3. Samasta dokumentista voi olla useita eri versioita ja yhteistyö on tehotonta 
  4. Työkalut eivät keskustele keskenään ja tietoa on eri paikoissa