Verkkoratkaisut Tietoturva 15.05.2021

Advania mahdollistaa Attendon toimipisteiden tietoverkon toimivuuden

Attendon uusien toimintayksiköiden myötä tietojärjestelmiä ja verkkoyhteyksiä haluttiin yhdenmukaistaa. Advania (entinen Ironnet) suunnitteli ja toteutti uusien hoivayksiköiden tietoturvalliset VPN-yhteydet ja langattoman tietoverkon. 

Attendo on Pohjoismaiden suurin terveydenhuollon ja hoivapalvelujen yritys, joka toimii Suomessa 65 paikkakunnalla ja työllistää yli 6 000 ammattilaista. Voimakkaasti kasvava hoivapalvelujen sektori on uusien toimintayksiköiden myötä yhdenmukaistanut tietojärjestelmiään ja verkkoyhteyksiään.

Uudet toimipaikat liitetään verkkoon nopeasti ja tietoturvallisesti

Advania suunnitteli ja toteutti uusien hoivayksiköiden tietoturvalliset VPN-yhteydet ja langattoman tietoverkon. Uuden infrastruktuurin valmistuttua Advania varmistaa, että toimipisteet saavat yhteydet päätoimipaikan verkkoon nopeasti ja tietoturvallisesti.

Sopivan kokoinen kumppani

Advania kehittää Attendon järjestelmää proaktiivisesti ja yhteisiä hankkeita viedään eteenpäin hyvässä yhteistyössä.

Advania valikoitui Attendon verkkotoimittajaksi tarjouskilpailun jälkeen. Hyvät referenssit, ammattitaito ja kustannustaso nousivat valteiksi.

”Advania, silloinen Ironnet, vakuutti meidät osaamisellaan ja kustannustehokkuudellaan ja he löysivät ratkaisut meitä askarruttaneisiin asioihin heti alusta lähtien”, kertoo Attendon Head of IT Päivi Luotola.

”Olemme olleet todella tyytyväisiä heidän toimintatapaansa. Advania on sopivan kokoinen kumppani meille; ketterä ongelmanratkaisutilanteissa ja heillä on laaja osaamisen kirjo omasta takaa”, Luotola toteaa.

Ratkaisuja kustannustehokkaasti sovitulla tavalla

”Asiakkaamme arvostavat, että tietoverkon rakentaminen, valvonta ja ylläpito hoituvat sovitulla tavalla ja kustannukset pysyvät kurissa”, toteaa Advanian myyntipäällikkö Eero Kankkonen.

”Me pystymme haastavissakin olosuhteissa toimittamaan ratkaisuja, joihin asiakkaamme uskoo. Meillä on monen alan it-osaajia ja pitkä kokemus, joten ongelmatilanteissakin meiltä saa nopean kannanoton ja ratkaisuehdotuksen”, Kankkonen jatkaa.

”Pitkäaikaisessa asiakassuhteessa on erittäin tärkeää, että asiakkaan oma it-tiimi ja Advanian tiimi puhuvat samaa kieltä”, Eero Kankkonen mainitsee.

 

Related content