Ketterä toiminta tarvitsee taakseen toimivan IT:n
Pelaserin Pasi Larkala on ollut mukana yhteistyön alkumetreiltä asti ja toteaa, että ei voisi olla tyytyväisempi Advanian toimintaan. Pelaserin toiminta nojaa joustavaan ja laadukkaaseen työhön, joka ei onnistuisi ilman toimivia tietohallinnon palveluita.
”IT:n rooli on tänä vuonna korostunut entisestään ja sen toimivuus on noussut aivan uudelle tasolle. Mikäli IT:n toiminnassa olisi mittavia katkoksia, se tekisi suurta hallaa meidän toiminnallemme. Olen todella tyytyväinen, että voin luottaa heidän ammattitaitoon kaikissa IT-asioissa”, kertoo Pasi.
Pasi jatkaa kertoen Helpdeskin säästävän hänen työaikaansa; ”Helpdeskin vasteaika on rehellisesti sanoen sekunteja – saan apua nopeasti ja mahdolliset ongelmat ratkeavat heti.” Helpdesk tuo turvaa päivittäiseen tekemiseen, kun Pelaserilla on aina tarvittaessa käytössään asiantuntevaa IT-tukea.
Monta vuotta kestänyt kumppanuus jatkuu vahvana ja Pelaser sanookin, että vaihtaminen toiseen IT-kumppaniin ei ole käynyt edes mielessä. Muutos silloisesta Netsecuresta Advanian-liiketoimintayksiköksi ja osaksi nyt jo yli 300 hengen Suomen-yhtiötä ei ole vaikuttanut yhteistyöhön mitenkään Pasin mukaan. Hän kokee, että yhteistyö on tuonut ja tuo edelleen heille huolettomuutta, vaivattomuutta ja turvallisuutta päivittäiseen tekemiseen.