Asiakaspalvelu
Digitaalinen työympäristö
Asiointipalvelu
Extranet
14.10.2020
Kirjoittanut
Advania Finland
14.10.2020
Related content
Avarn Security on turvapalveluyritys ja turvallisuusteknologian asiantuntija, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Avarn Securityn ja Advanian pitkä yhteistyö siirtyi pilveen, kun Avarn Securityn hälytyskeskus ja...
29.08.2023
Secto Automotive luottaa Advanian ammattitaitoon laadukkaan asiakaspalvelujärjestelmän kehityksessä
Secto Automotive on vuonna 2007 perustettu leasingpalveluihin ja automyyntiin keskittynyt kotimainen palveluyritys. Secton missiona on tarjota asiakkaille mutkatonta ja vastuullista autoilun arkea. Ensiluokkaisen...
20.10.2021
Häiriötilanteiden hallinta puheluilla
VR Groupin junaliikenteen häiriötilanteiden hallinnan operaatiokeskuksen puhelinjärjestelmän uusimisen tullessa ajankohtaiseksi järjestettiin kilpailutus. Tavanomainen contact center -ratkaisu ei olisi sopinut tarpeeseen,...
Advanian ja Mehiläisen yhteinen taival alkoi vuonna 2018, kun Mehiläiselle lähdettiin yhdessä Advanian kanssa tuottamaan kokonaisvaltaista asiakaspalvelujärjestelmää. Mehiläisen tarkoituksena on tuottaa kaikki...