Tervetuloa mukaan mielenkiintoiseen webinaariimme!

Miten varmistetaan hyvä asiakaskokemus ja säilytetään tehokkuus käytettäessä CRM-järjestelmää Contact Centerissä?

 

Webinaarissa käydään läpi miten Contact Center (Genesys Cloud) ja CRM -järjestelmät (Salesforce) toimivat integroidusti yhdessä erilaisia käyttötapauksia esitellen. Kyseessä ei siis ole kalvosulkeiset tai kolmen vartin yksinpuhelu, vaan käydään läpi erilaisia mahdollisuuksia käytännössä esitellen.

  • Miten integroida CRM ja Contact Center -järjestelmät?
  • Mitä tarkoittaa kahdensuuntainen integraatio?
  • Miten seuraat asiakaspalvelijoiden työkuormaa reaaliajassa?
  • Mistä historiaraportointi, Contact Centeristä vai CRMstä?
  • Voidaanko Contact Center -järjestelmää hyödyntää muissa yrityksen prosesseissa?

Kiinnostuitko? Tule webinaariimme 4.3.2021 klo 9-10, jossa demojen kautta tartutaan tähän aiheeseen. 

AnttiMikkola

Antti Mikkolalla on pitkä kokemus erilaisista Contact Center -järjestelmistä ja palveluista. Hän toimii Advanian asiakaskokemustiimissä ratkaisukonsulttina yhdistellen erilaisia teknisiä mahdollisuuksia asiakkaan liiketoiminnallisiin tarpeisiin, auttaen näin Advanian asiakkaita kehittämään asiakaspalvelujaan kohti parempaa asiakaskokemusta.

Antti Mikkola, Senior Solutions Consultant

 

Ilmoittautuminen

Osallistuminen on helppoa, tarvitset vain tietokoneen, internet-yhteyden ja mukavan tuolin. Saat osallistumisohjeet sähköpostitse ennen webinaaria.

Webinaari on maksuton – ilmoittaudu heti mukaan täyttämällä napin takaa aukeava lomake!

Ilmoittaudu

 

Tilaa maksuton webinaaritallenne

Onko asia mielenkiintoinen, mutta et pääse kuulolle juuri silloin kun webinaari pidetään? Ei hätää, teemme webinaarista jälkeenpäin myös tallenteen, jonka voit katsoa sinulle sopivaan aikaan ja haluamassasi paikassa. Tarvitset vain mukavan tuolin, tietokoneen ja verkkoyhteyden. 

Tilaa webinaaritallenne