Monikanavainen_asiakaspalvelu

Monikanavaisen asiakaspalvelun rakentaminen ja kehittäminen

Haluatko tarjota asiakkaillesi saumattoman, monikanavaisen asiakaskokemuksen? Täältä löydät askeleet, jotka auttavat sinua etenemään tällä polulla.
Asiakaspalvelu&Asiakaskokemus_opas

Näin tehostat asiakaspalvelua ja parannat asiointikokemusta

Mitä monikanavaisella asiakaspalvelulla tarkoitetaan ja miksi saumattoman monikanavaisen asiakaspalvelukokemuksen rakentaminen kannattaa. Oppaassa kerromme kolme konkreettista askelta saumattomaan monikanavaiseen asiakaspalveluun siirtymiseen.
Asiakaskokemuksen kehittäminen - Omnichannel-asiakaspalvelulla kilpailuetua

Asiakaskokemuksen kehittäminen - Omnichannel-asiakaspalvelulla

Hyvä asiakaskokemus on euroissa mitattava kilpailuetu, sillä systemaattisesti luotu asiakaskokemus on vaikeasti kopioitavissa ja tuo näin erottautumistekijän. Tästä asiantuntijaoppaasta saat tietoa siitä, miten omnichannel-asiakaskokemus rakentuu ja miten se tukee erinomaisen asiakaskokemuksen rakentumista.