Monikanavainen_asiakaspalvelu

Monikanavaisen asiakaspalvelun rakentaminen ja kehittäminen

Haluatko tarjota asiakkaillesi saumattoman, monikanavaisen asiakaskokemuksen? Täältä löydät askeleet, jotka auttavat sinua etenemään tällä polulla.
Asiakaspalvelu&Asiakaskokemus_opas

Näin tehostat asiakaspalvelua ja parannat asiointikokemusta

Mitä monikanavaisella asiakaspalvelulla tarkoitetaan ja miksi saumattoman monikanavaisen asiakaspalvelukokemuksen rakentaminen kannattaa. Oppaassa kerromme kolme konkreettista askelta saumattomaan monikanavaiseen asiakaspalveluun siirtymiseen.
Asiakaskokemuksen kehittäminen - Omnichannel-asiakaspalvelulla kilpailuetua

Asiakaskokemuksen kehittäminen - Omnichannel-asiakaspalvelulla

Hyvä asiakaskokemus on euroissa mitattava kilpailuetu, sillä systemaattisesti luotu asiakaskokemus on vaikeasti kopioitavissa ja tuo näin erottautumistekijän. Tästä asiantuntijaoppaasta saat tietoa siitä, miten omnichannel-asiakaskokemus rakentuu ja miten se tukee erinomaisen asiakaskokemuksen rakentumista.
Optimoijan opas - osa 1

Optimoijan opas: 5 ohjetta, joilla valitset sovellukselle optimaalisen alustan

Yrityksellänne on varmasti useita liiketoimintakriittisiä sovelluksia. Kun sovelluksille halutaan löytää optimaalinen alusta, on jokaista näistä syytä tarkastella erikseen.

Kokosimme viisikohtaisen oppaan, jonka avulla pystyt määrittelemään jokaiselle liiketoimintakriittiselle sovelluksellesi optimaalisen sijainnin. 

Näin optimoit eri kapasiteettiratkaisujen välillä - 4 vaihetta

Näin optimoit eri kapasiteettiratkaisujen välillä - 4 vaihetta

Yhä useammat suomalaiset yritykset toimivat hybridi- tai monipilviympäristöissä, jotka muodostuvat omasta konesalista sekä yhdestä tai useammasta pilvipalvelusta. Kullakin näistä alustoista on omat vahvuutensa sekä heikkoutensa.

Kokosimme nelikohtaisen oppaan, jonka avulla pystyt määrittelemään, miten hyödynnät näitä alustoja optimaalisella tavalla omassa organisaatiossasi.