

08.08.2021
Case Metsäkeskus & Valo Modern
Klassinen vai moderni? Metsäkeskus hyppäsi Valo Modernin kelkkaan, kun tuote oli vielä rakenteilla.
Lue lisääKaikki asiakastarinat



Asiakaspalvelu
Advania tuotti Mehiläiselle kokonaisvaltaisen call center -puhelinpalvelujärjestelmän
02.08.2021

Digitaalinen työympäristö
Case Royal BAM Group: Yksi alusta yhdistää eri liiketoiminta-alueet
09.07.2021




Verkkoratkaisut
Liiketoimintalähtöinen globaali verkkopalveluoperointi onnistuu avoimella ja joustavalla yhteistyöllä
08.06.2021


Digitaalinen työympäristö
Valmiiksi tuotteistettu Valo Teamwork oli helppo ottaa käyttöön
17.05.2021

Verkkoratkaisut
Älykkäät kuormanjakopalvelut itsehallintaperiaatteella tuovat kilpailuedun Ixonosille
11.05.2021
Digitaalinen työympäristö
Avoin ja vuorovaikutteinen viestintä tarvitsee toimivat työkalut tuekseen
06.05.2021


