

16.10.2025
Tekoäly ei auta, jos data on hajallaan – Näin KOKO-kassa sai tekoälystä todellista hyötyä
Tylsä totuus tekoälyn käyttöönotosta on, että hyödyt eivät synny sormia napsauttamalla, vaan työ pitää aloittaa perusteista. KOKO-kassa vei datan exceleistä MS Fabriciin ja rakensi pohjan tekoälyn tehokäytölle.
Lue lisääKaikki asiakastarinat



Digitaalinen työympäristö
Alvan intranet uudistui – käyttäjäystävällinen Fresh tukee työtä entistä paremmin
29.08.2025


Digitaalinen työympäristö
Fresh Intranetin käyttöönotto tehosti Spondan sisäistä viestintää
26.03.2025


Digitaalinen työympäristö
Inkeroisten monitoimitalon suunnittelussa huomioitiin AV-tarpeet alusta lähtien
06.03.2025




Contact Center
Retta Isännöinti hyödyntää Genesys Cloudia asiakaspalvelunsa kehittämiseen
24.10.2024
Digitaalinen työympäristö
VAKEn intranetista entistä raikkaampi ja monipuolisempi Freshin avulla
03.09.2024
Digitaalinen työympäristö
Vaasan Sähkö otti Fresh Intranetin edistämään sisäistä viestintää ja sen vaikuttavuutta
02.09.2024

Pilvipalvelut
Virtuaalinen työpöytäratkaisu paransi Keusoten loppukäyttäjäkokemusta ja vähensi IT-kustannuksia
05.06.2024
Contact Center
Toimintavarma Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisu sopii hälytyskeskuksen vaatimuksiin
18.01.2024
Digitaalinen työympäristö