
2020.10.01
Asiakaspalvelujärjestelmä tehokkaaseen monikanavaiseen palveluun
Monikanavainen asiointi tuo seuraavia muutostarpeita asiakaspalvelujärjestelmille, jotka ovat keskeisiä toiminnallisuuksia Advanian asiakaspalveluratkaisuissa: Yhtenäinen kanavien hallinta Tehokas resursointi on...
Kaikki blogikirjoitukset
Saumaton asiakaskokemus Omnichannel-asiakaspalveluratkaisulla
Matkalla kohti uutta Contact Center -järjestelmää, osa 1
Poikkeus vahvistaa jatkuvuuden – Liiketoiminnan jatkuvuussuunnitelma turvaa yrityksesi yllättävissä tilanteissa
Oktan ja Workspace ONEn liitto paketoi laitteet ja IT:n käyttäjätiedot
Miksi pk-yrityksiä kohdellaan IT-palveluissa kuin kuluttajaa?
Pikaista toipumista! Organisaation jatkuvuussuunnitelma turvaa toiminnan hädänkin hetkellä
Positiivinen työntekijäkokemus syntyy HR:n ja IT:n yhteispelinä
Oikeat alustat yrityksesi työkuormille, osa 2: vertailussa container ja serverless
Oikeat alustat yrityksesi työkuormille, osa 1: Vertailussa fyysinen palvelin ja virtuaalipalvelin