Freshservice

Käyttötarpeiden mukaan skaalautuva ratkaisu IT-palveluiden hallintaan
jyvaskyla7672_600x600

Freshservicen avulla uudistat palvelunhallintasi nopeasti

Modernin IT-palvelunhallintaratkaisun käyttöönoton ei tarvitse olla raskasta eikä kallista. Käyttäjiä ajatellen suunniteltu Freshworksin Freshservice on helppo ottaa käyttöön ja se skaalautuu IT:n tarpeiden mukaisesti.

Freshservicen edut:

  • SaaS-malliin pohjautuva, kypsä ja monipuolinen tuote
  • Skaalautuu käyttötarpeiden mukaan, hyvän asiakaskokemuksen tuottaminen on helppoa
  • Matalat kokonaiskustannukset
  • Nopea käyttöönotto ja joustavat toimitusmallit.

Mitä Freshservice sisältää?

ITSM (IT Service Management)
  • Integroidut palvelukanavat​
  • Häiriön hallinta​
  • Palvelupyyntöjen hallinta​
  • Ongelman hallinta​
  • Muutos- ja julkaisuhallinta​
  • Tietämyskanta​
ITOM (IT Operations Management)
  • Hälytysten hallinta​
  • Laajavaikutteisten häiriöiden hallinta
  • Päivystysvuorojen suunnittelu
  • Automatisoidut viankorjaustoimet
ITAM (IT Asset Management)
  • Automatisoitu (resurssien) kartoitus​
  • Elinkaaren hallinta​
  • Sopimusten hallinta​
  • SaaS-sovellusten hallinta​
  • CMDB​
PPM (Project Portfolio Management)
  • Agile- ja vesiputous-mallit​
  • Tehtävien seuranta​
  • Työkalu sisäiseen ja ulkoiseen yhteistyöhö​
  • Projektianalytiikka​
ESM (Enterprise Service Management)
  • Pääsynhallinta​
  • Yritystason analytiikka​
  • Yksi tulopiste järjestelmään​
  • Integroidut työnkulut​
  • Työkuorman hallinta
  • Tiimienvälinen yhteistyö​

Freshservicen hyödyllisiä ominaisuuksia

Helpdesk

Helpdesk

Freshservicessa on helppoa ja nopeaa luoda, seurata ja ratkaista ongelmia. Asiakkaat voivat luoda tikettejä ja seurata niiden etenemistä.

Resurssienhallinta

Resurssien hallinta

Freshservicessa on tietokanta kaikista organisaation laitteista, ohjelmistoista ja muista resursseista. Tämä mahdollistaa niiden seuraamisen, huoltamisen ja päivittämisen.
CMDB

CMDB

Freshservicen Configuration Management Database (CMDB) on tietokanta, joka sisältää organisaation IT-infrastruktuurin tiedot. CMDB:n avulla voidaan helposti hallita kaikkia tietokoneita, verkkolaitteita ja muita laitteita.
Freshservicen integroitavuus

Integroitavuus

Freshservice integroituu muihin järjestelmiin, kuten Slack, JIRA ja Salesforce. Tämä helpottaa tiedon jakamista ja parantaa yhteistyötä eri osastojen välillä.
Raportointi

Raportointi

Freshservice sisältää laajan valikoiman raportteja, jotka auttavat organisaatiotasi ymmärtämään paremmin omien IT-palvelujen tilan. Raportit sisältävät tietoja esimerkiksi ratkaisuaikojen keskiarvosta, palvelutasosopimusten noudattamisesta ja tikettien keskimääräisestä ratkaisuajasta.

Miksi valita Advania kumppaniksi Freshservicen käyttöönotossa?

Kokemus ja asiantuntemus
Kokemus ja asiantuntemus

Meillä on pitkä kokemus Freshservicen käyttöönotosta, joten tunnemme alustan ominaisuudet ja parhaat käytännöt. Tarjoamme myös arvokasta asiantuntemusta ja neuvontaa käyttöönoton eri vaiheissa.

Suunnittelu ja mukauttaminen
Suunnittelu ja mukauttaminen

Autamme suunnittelemaan rjestelmän käyttöönoton tarpeidenne mukaisesti. Määrittelemme kanssanne ominaisuudet, tuomme näkökulmaa parhaiden käytäntöjen parista sekä suunnittelemme järjestelmän käyttöönoton eri vaiheet. 

Käyttöönoton hallinta
Käyttöönoton hallinta

Hallinnoimme käyttöönoton prosessia alusta loppuun varmistaen, että kaikki vaiheet sujuvat suunnitellusti ja aikataulussa. Projektipäällikkömme huolehtivat resurssien hallinnasta, tehtävien jakamisesta sekä projektin etenemisen seurannasta.

Koulutus ja tuki
Koulutus ja tuki

Tarjoamme koulutusta ja tukea organisaatioille Freshservicen käytössä. Koulutamme käyttäjiä ja ylläpitäjiä alustan käytössä sekä tarjoamme jatkuvaa tukea ja ohjausta käyttöönoton jälkeen. 

Ongelmanratkaisu ja optimointi
Ongelmanratkaisu ja optimointi

Autamme ratkaisemaan ongelmia ja optimoimaan Freshservicen käyttöä. Tunnistamme ja korjaamme mahdolliset ongelmat sekä tarjoamme suosituksia ja parannusehdotuksia alustan tehokkaammaksi hyödyntämiseksi.

Kokonaisuudessaan tarjoamme arvokasta apua ja tukea Freshservicen käyttöönotossa, mikä puolestaan säästää aikaa, vaivaa ja resursseja organisaatioltanne. Autamme varmistamaan onnistuneen käyttöönoton ja järjestelmän tehokkaan hyödyntämisen. 

Kokeile Freshserviceä

Voit kokeilla Freshserviceä maksutta. Jos sinulla on kokeilujakson aikana kysyttävää, käänny asiantuntijamme Petri Torpin puoleen:
puh. +358 40 832 1888
petri.torp@advania.com

 

Freshservice IT Service Management Benchmark Report 2023

Freshservice

Haluatko kuulla lisää?

Jos haluat keskustella IT-palveluhallinnan ratkaisun käyttöönotosta tai olemassa olevien ratkaisujenne kehittämisestä, varaa aika asiantuntijaltamme tai laita meille yhteydenottopyyntö!