Freshservicen avulla uudistat palvelunhallintasi nopeasti
Modernin IT-palvelunhallintaratkaisun käyttöönoton ei tarvitse olla raskasta eikä kallista. Käyttäjiä ajatellen suunniteltu Freshworksin Freshservice on helppo ottaa käyttöön ja se skaalautuu IT:n tarpeiden mukaisesti.
Freshservicen edut:
- SaaS-malliin pohjautuva, kypsä ja monipuolinen tuote
- Skaalautuu käyttötarpeiden mukaan, hyvän asiakaskokemuksen tuottaminen on helppoa
- Matalat kokonaiskustannukset
- Nopea käyttöönotto ja joustavat toimitusmallit.
Mitä Freshservice sisältää?
ITSM (IT Service Management)
- Integroidut palvelukanavat
- Häiriön hallinta
- Palvelupyyntöjen hallinta
- Ongelman hallinta
- Muutos- ja julkaisuhallinta
- Tietämyskanta
ITOM (IT Operations Management)
- Hälytysten hallinta
- Laajavaikutteisten häiriöiden hallinta
- Päivystysvuorojen suunnittelu
- Automatisoidut viankorjaustoimet
ITAM (IT Asset Management)
- Automatisoitu (resurssien) kartoitus
- Elinkaaren hallinta
- Sopimusten hallinta
- SaaS-sovellusten hallinta
- CMDB
PPM (Project Portfolio Management)
- Agile- ja vesiputous-mallit
- Tehtävien seuranta
- Työkalu sisäiseen ja ulkoiseen yhteistyöhö
- Projektianalytiikka
ESM (Enterprise Service Management)
- Pääsynhallinta
- Yritystason analytiikka
- Yksi tulopiste järjestelmään
- Integroidut työnkulut
- Työkuorman hallinta
- Tiimienvälinen yhteistyö
Freshservicen hyödyllisiä ominaisuuksia
Helpdesk
Freshservicessa on helppoa ja nopeaa luoda, seurata ja ratkaista ongelmia. Asiakkaat voivat luoda tikettejä ja seurata niiden etenemistä.
Resurssien hallinta
CMDB
Integroitavuus
Raportointi
Miksi valita Advania kumppaniksi Freshservicen käyttöönotossa?
Kokemus ja asiantuntemus
Meillä on pitkä kokemus Freshservicen käyttöönotosta, joten tunnemme alustan ominaisuudet ja parhaat käytännöt. Tarjoamme myös arvokasta asiantuntemusta ja neuvontaa käyttöönoton eri vaiheissa.
Suunnittelu ja mukauttaminen
Autamme suunnittelemaan järjestelmän käyttöönoton tarpeidenne mukaisesti. Määrittelemme kanssanne ominaisuudet, tuomme näkökulmaa parhaiden käytäntöjen parista sekä suunnittelemme järjestelmän käyttöönoton eri vaiheet.
Käyttöönoton hallinta
Hallinnoimme käyttöönoton prosessia alusta loppuun varmistaen, että kaikki vaiheet sujuvat suunnitellusti ja aikataulussa. Projektipäällikkömme huolehtivat resurssien hallinnasta, tehtävien jakamisesta sekä projektin etenemisen seurannasta.
Koulutus ja tuki
Tarjoamme koulutusta ja tukea organisaatioille Freshservicen käytössä. Koulutamme käyttäjiä ja ylläpitäjiä alustan käytössä sekä tarjoamme jatkuvaa tukea ja ohjausta käyttöönoton jälkeen.
Ongelmanratkaisu ja optimointi
Autamme ratkaisemaan ongelmia ja optimoimaan Freshservicen käyttöä. Tunnistamme ja korjaamme mahdolliset ongelmat sekä tarjoamme suosituksia ja parannusehdotuksia alustan tehokkaammaksi hyödyntämiseksi.
Kokonaisuudessaan tarjoamme arvokasta apua ja tukea Freshservicen käyttöönotossa, mikä puolestaan säästää aikaa, vaivaa ja resursseja organisaatioltanne. Autamme varmistamaan onnistuneen käyttöönoton ja järjestelmän tehokkaan hyödyntämisen.
Freshservice IT Service Management Benchmark Report 2023
Haluatko kuulla lisää?
Jos haluat keskustella IT-palveluhallinnan ratkaisun käyttöönotosta tai olemassa olevien ratkaisujenne kehittämisestä, varaa aika asiantuntijaltamme tai laita meille yhteydenottopyyntö!