Service Desk

IT-tuki, jonka tunnet
Service Deskimme asiantuntija opettelee järjestelmänne, jotta voitte organisaatiossasi keskittyä olennaiseen. Jo 98 prosenttia ongelmista ratkeaa ensimmäisellä yhteydenotolla, joka tapahtuu haluamassasi kanavassa.
Advania Service Desk varmistaa työasemien ja ohjelmistojen katkottoman toiminnan. Palvelujemme avulla varmistat IT-ympäristön tuen liiketoiminnallesi ja kehittät IT-ympäristöäsi suunnitelmallisesti.
Koska yksi palvelumalli ei sovi kaikille, muotoilemme ratkaisun yhdessä. Malli voidaan myös laajentaa ympärivuorokautisesti.
Tukipisteemme kattavat koko Suomen.

Etätuki – ratkaisu yhdellä soitolla
Varmistamme, että työasemasi ohjelmistoineen on aina parhaassa iskussa. Advania Service Desk on palvelu, joka sisältää kaiken tarvittavan organisaatiosi työntekijöiden keskeytymättömään työntekoon. Palvelujemme avulla varmistat liiketoimintasi jatkuvuuden ja kehität IT-ympäristöäsi joko itse tai yhdessä Advanian asiantuntijoiden kanssa.

Palveluiden hallinta
Palvelemme sekä suuria että pieniä yrityksiä asiantuntijaverkostomme ja kumppanimme turvin. Ratkaisumme lähtökohtana ovat laatu, luotettavuus ja henkilökohtaisuus. Palvelumme takana on osaava ja sitoutunut henkilöstö. Panostamme asiantuntijoidemme jatkuvaan koulutukseen.
Asiakaspalveluprosessimme räätälöidään joustavaksi ja ketteräksi vastaamaan yrityksesi tarpeita.
Palvelusopimuksemme sisältö on selkeä.
Yhdistämällä yli 20 vuoden aikana kerättyä tietotaitoa pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaisesti myös täydentäviä palveluja kehittyvien tarpeidesi mukaan.
IT-tukea, jonka tunnet
Advania on asiantunteva Service Desk -kumppani.
IT-tukemme varmistaa, että laitteet ja palvelut toimivat arjessa. Ota rohkeasti yhteyttä asiantuntijoihimme!
Ota yhteyttä
Jätä tähän yhteystietosi, niin otamme sinuun pian yhteyttä.