Pilvipohjaisella Contact Center -ratkaisulla kohti parempaa asiakaskokemusta

Haluaisitko haastaa käsityksesi asiakaspalveluratkaisuista?
Moderni pilvipalveluratkaisu tukee ja tehostaa yrityksesi asiakaskontaktien hallintaa eri kanavissa ja tekee arkipäivän tehtävistä sujuvampia. Käyttöönotto on helppoa ja nopeaa, järjestelmä on myös integroitavissa muihin palveluihin. Yrityksesi kasvun myötä tulevat muutokset voidaan toteuttaa ilman erillisiä asennuksia tai räätälöintiä. Palvelu on luotettava ja täyttää alan tietoturvastandardien vaatimukset.
Advanialta saat apua sopivien ratkaisujen löytämiseksi.

Näin luodaan kannattava asiakaskokemus
Asiakkaina emme enää sulata huonoa palvelua, odottamista tai puutteellista toimintaa. Haluamme apua heti, tehokkaasti ja saumattomasti. Lue oppaastamme, miten luot kannattavan asiakaskokemuksen – 7 helppoa vaihetta.

Kohti täydellistä asiakaskokemusta
Halutessasi nostaa asiakkaiden asiointikokemuksen huipputasolle,
ota yhteyttä niin rakennetaan yhdessä toimenpiteet kohti ylivertaista asiakaskokemusta.

Puhelinvaihteen saa yhdistettyä esimerkiksi asiakkuudenhallintajärjestelmään. Tämä tekee asiakaspalvelijan työstä entistä helpompaa ja asiakkaan asioinnista saumattomampaa. Puhelun saapuessa asiakaspalvelija saa automaattisesti tarvittavat tiketit Salesforceen ja asiakkaan tiedot saadaan helposti haettua järjestelmästä käytettäväksi. Myös Whatsappista ja Facebookista saapuneet viestit saadaan suoraan asiakaspalvelujärjestelmän reitityksen piiriin, mikä nopeuttaa palvelua.”

Forenom Oy