Pilvipohjaisella Contact Center -ratkaisulla kohti parempaa asiakaskokemusta

cx_campaign

Haluaisitko haastaa käsityksesi asiakaspalveluratkaisuista?

Moderni pilvipalveluratkaisu tukee ja tehostaa yrityksesi asiakaskontaktien hallintaa eri kanavissa ja tekee arkipäivän tehtävistä sujuvampia. Käyttöönotto on helppoa ja nopeaa, järjestelmä on myös integroitavissa muihin palveluihin. Yrityksesi kasvun myötä tulevat muutokset voidaan toteuttaa ilman erillisiä asennuksia tai räätälöintiä. Palvelu on luotettava ja täyttää alan tietoturvastandardien vaatimukset.

Advanialta saat apua sopivien ratkaisujen löytämiseksi. 

Etusivu_600x600_new
Asiakaskokemusratkaisut

Näin luodaan kannattava asiakaskokemus

Asiakkaina emme enää sulata huonoa palvelua, odottamista tai puutteellista toimintaa. Haluamme apua heti, tehokkaasti ja saumattomasti. Lue oppaastamme, miten luot kannattavan asiakaskokemuksen – 7 helppoa vaihetta. 

Coffee
Asiakaskokemusratkaisut

Kohti täydellistä asiakaskokemusta

Halutessasi nostaa asiakkaiden asiointikokemuksen huipputasolle, 
ota yhteyttä ja rakennetaan yhdessä toimenpiteet kohti ylivertaista asiakaskokemusta. 

cx-campaign
Puhelinvaihteen saa yhdistettyä esimerkiksi asiakkuudenhallintajärjestelmään. Tämä tekee asiakaspalvelijan työstä entistä helpompaa ja asiakkaan asioinnista saumattomampaa. Puhelun saapuessa asiakaspalvelija saa automaattisesti tarvittavat tiketit Salesforceen ja asiakkaan tiedot saadaan helposti haettua järjestelmästä käytettäväksi. Myös Whatsappista ja Facebookista saapuneet viestit saadaan suoraan asiakaspalvelujärjestelmän reitityksen piiriin, mikä nopeuttaa palvelua.”
Ota yhteyttä

Kerromme mielellämme lisää.

Director, Customer Experience and Voice Solutions

Heikki Hemmi

Sales Manager

Oskari Lehtonen