Loppukäyttäjäpalvelut

Service Desk

se-advania-office-44
Service Desk

IT-tuki, jonka tunnet

Service Deskimme asiantuntija opettelee järjestelmänne, jotta voitte organisaatiossasi keskittyä olennaiseen. Jo 98 prosenttia ongelmista ratkeaa ensimmäisellä yhteydenotolla, joka tapahtuu haluamassasi kanavassa. 

Advania Service Desk varmistaa työasemien ja ohjelmistojen katkottoman toiminnan. Palvelujemme avulla varmistat IT-ympäristön tuen liiketoiminnallesi ja kehittät IT-ympäristöäsi suunnitelmallisesti. 

Koska yksi palvelumalli ei sovi kaikille, muotoilemme ratkaisun yhdessä. Malli voidaan myös laajentaa ympärivuorokautisesti.  

Tukipisteemme kattavat koko Suomen.  

Etätuesta ratkaisu jopa yhdellä soitolla
Service Desk

Etätuki – ratkaisu yhdellä soitolla

Varmistamme, että työasemasi ohjelmistoineen on aina parhaassa iskussa. Advania Service Desk on palvelu, joka sisältää kaiken tarvittavan organisaatiosi työntekijöiden keskeytymättömään työntekoon. Palvelujemme avulla varmistat liiketoimintasi jatkuvuuden ja kehität IT-ympäristöäsi joko itse tai yhdessä Advanian asiantuntijoiden kanssa. 

 

Asiakaskokemus
Service desk

Palveluiden hallinta

Palvelemme sekä suuria että pieniä yrityksiä asiantuntijaverkostomme ja kumppanimme turvin. Ratkaisumme lähtökohtana ovat laatu, luotettavuus ja henkilökohtaisuus. Palvelumme takana on osaava ja sitoutunut henkilöstö. Panostamme asiantuntijoidemme jatkuvaan koulutukseen. 

Asiakaspalveluprosessimme räätälöidään joustavaksi ja ketteräksi vastaamaan yrityksesi tarpeita. 

Palvelusopimuksemme sisältö on selkeä. 

Yhdistämällä yli 20 vuoden aikana kerättyä tietotaitoa pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaisesti myös täydentäviä palveluja kehittyvien tarpeidesi mukaan. 

LOPPUKÄYTTÄJÄPALVELUT

Mietitkö IT-tuen ulkoistamista?

Advania on asiantunteva Service Desk -kumppani. Jos haluat keskustella organisaatiosi IT-tuen ulkoistamisesta, ota yhteyttä!

 

Oletko jo asiakkaamme ja tarvitset apua? Ota yhteys yrityksesi omaan tukinumeroon tai oman tukiportaalinne kautta!