Freshdesk

Aitoa monikanavaisuutta asiakaspalveluun

Freshdesk on asiakaspalvelujärjestelmä, joka skaalautuu tarpeen mukaan

Freshworksin Freshdeskin avulla käsittelet asiakkaiden yhteydenotot helposti. Freshdesk soveltuu sekä suoraviivaisesti ratkaistavien yhteydenottojen että monimutkaisempien asiakaspalvelutarpeiden hoitamiseen.

Freshdeskin edut:

  • Monikanavainen pilvipohjainen ratkaisu, jossa eri kanavista saapuvien yhteydenottojen käsittely alkaa yhdestä pisteestä
  • Hyödyntää valmiita vastauksia ja automaatioita
  • Sisältää itsepalveluportaalin ja tietämyskannan (esim. usein kysytyt kysymykset) tiedon omatoimiseen etsimiseen
  • Nopea käyttöönotto.

Freshdeskin ominaisuudet

Analysis

Sujuva tehtävienhallinta

Freshdeskiin saat tiimikohtaiset postilaatikot, joihin yhteydenotot saa automaattisesti ohjattua. Järjestelmään tallennetut valmisvastaukset helpottavat ja nopeuttavat asiakaspalvelijoiden työtä. Myös tehtävien priorisointi onnistuu.

Window Alert

Tehokas ongelmanratkaisu

Järjestelmään tulleita tehtäviä voi jakaa pienempiin osiin. Niitä ratkaisemaan voi ottaa myös muita kuin asiakaspalveluhenkilöitä.

Samanlaisia pyyntöjä voi niputtaa, jolloin saat ratkaistua monta tehtävää kerralla.
News

Raportointi

Freshdeskistä saat kattavaa raportointia suorituksen johtamisen tueksi. Voit rakentaa visualisoituja ja helppolukuisia raportteja tarpeesi mukaan. Kanava-, palvelu- ja asiakaspalvelijakohtaisia raportteja voi jakaa halutuille henkilöille ajastetusti.

Ota Advania tueksesi Freshdeskin käyttöönottoon

Kokeneet asiantuntijamme tukevat organisaatiotasi Freshdeskin käyttöönoton suunnittelussa ja itse käyttöönotossa. Meiltä saat paikallisen asiakaskohtaisen tuen ja mm. koulutuksen Freshdeskin käyttöön. Näin organisaatiosi saa järjestelmästä täydet hyödyt irti. Olemme pystyneet osoittamaan useille asiakkaillemme takaisinmaksuajan Freshdeskiin tehdylle investoinnille esimerkiksi käsittelyaikojen nopeutumisen myötä.

Autamme myös Freshdeskin jatkokehittämisessä organisaatiosi tarpeiden mukaan.

 

Asiakastarinoita

Katso kaikki asiakastarinat
Freshdesk

Haluatko kuulla lisää?

Jos haluat keskustella modernin asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotosta tai olemassa olevien ratkaisujenne kehittämisestä, varaa aika asiantuntijaltamme tai laita meille yhteydenottopyyntö!