Meneekö aikasi järjestelmien kanssa sähläämiseen?

Jatkuvan kohinan keskellä vain erinomaiset kohtaamiset muistetaan. Vapauta työntekijäsi keskittymään olennaiseen ja tee samalla asiakkaidesi yhteydenotoista vaivattomia. Advanialla on kattava kokemus asiakaspalveluratkaisuista, joiden avulla tehostat toimintaa ja parannat asiakaskokemusta.

Lue asiakastarina:
Advania tuotti Mehiläiselle kokonaisvaltaisen call center -puhelinpalvelujärjestelmän

Tehosta toimintaa.

Vähennä kustannuksia, keskity tuottavaan työhön ja tee IT-ympäristöstäsi helpompaa hallita.

Takaa kilpailukyky.

Varmista ratkaisu joka tukee asiakkaittesi tarpeita ja tekee päivittäisestä  työstä mutkattomampaa nyt ja viiden vuoden päästä.

Lue lisää ja tutustu toimintatapoihimme.

Älä jää jumiin.

Tyytymätön asiakas siirtyy kilpailijalle. Käännä tilanne ylösalaisin keskittymällä asiakaskokemukseen.

Lue lisää ja lataa esite, miten voimme auttaa sinua tavoitteisiin pääsemisessä. 

Parempaa asiakaskokemusta Advanian avulla
Happy Customer

Viisi askelta parempaan asiakaskokemukseen

1. Kartoita asiakastiedon nykytila.

Selvitä onko datassa puutteita, ovatko tiedot ajan tasalla ja voisiko dataa rikastaa esimerkiksi muiden järjestelmien tuottamalla tiedolla. Selvitä myös, mitä asiakastietoja esimerkiksi myynti ja asiakaspalveluhenkilöt kaipaisivat.

2. Kartoita asiakkaan kontaktipisteet.

Tunne kohderyhmäsi: missä ja miten he haluavat olla yhteydessä yritykseesi?

3. Määritä palvelupolut ja kuvaa asiakasprosessi.

Määrittele tavoitetila – miten ihanneasiakkuus hoidettaisiin? Miten ja missä häneen oltaisiin yhteydessä? Varmista, että myös järjestelmäsi tukee näitä prosesseja sen joka vaiheessa parhaalla mahdollisella tavalla.

4. Muodosta asiakkaasta 360-näkymä.

Kerää kaikki olennainen asiakastieto helposti käytettävään järjestelmään ja tarjoa esimerkiksi roolikohtainen näkymä jokaiselle asiakastyötä tekevälle.

5. Hyödynnä tietoa ja kehitä palvelua.

Tarjoa asiakkaillesi tarpeisiin ja toiveisiin vastaavaa palvelua syvällisen asiakasymmärryksen pohjalta.

Lue lisää kumppaniemme ratkaisuista

ContactCenter_Genesys

Genesys Cloud®

  • Markkinoiden kehittynein puhtaasti pilvipalveluna toimitettava monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
  • Avoimet rajapinnat mahdollistavat integraatiot muihin järjestelmiin.
  • Pieniin ja keskisuuriin ympäristöihin.

Cisco

Genesys PureConnect®

  • Tehokas ja räätälöitävä kokonaisuus, joka on mahdollista toimittaa on-premise tai SaaS -mallin mukaisesti.
  • Markkinoiden parhaat ulossoittokampanja -toiminnallisuudet.
  • Keskisuuriin ja suuriin ympäristöihin. 

Zyling

Cisco

  • Monipuolisesti räätälöitävissä oleva modulaarinen ratkaisu.
  • Integroituu saumattomasti Ciscon tietoliikennearkkitehtuuriin
  • Keskisuuriin ja suuriin ympäristöihin. 

AdobeStock_134976848

Zylinc

  • Monipuoliset ominaisuudet erityisesti puhelinvaihteelle ja valvomotoimintoihin.
  • Helppokäyttöiset toiminnot pääkäyttäjille.
  • Pieniin ja keskisuuriin ympäristöihin. 

Haluatko lisätietoa? Jätä yhteydenottopyyntö.

Autamme sinua toteuttamaan liiketoimintaasi tukevat ratkaisut saumattoman, monikanavaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen. Valitsemalla Advanian saat asiantuntevan kumppanin monikanavaisen, liiketoimintaasi tukevan asiakaspalvelukokemuksen rakentamiseen ja kehittämiseen. Pidämme huolen, että siirtymä moderniin asiakaspalveluun tapahtuu hallitusti ja kustannustehokkaasti liiketoimintanne ehdoilla.

Täytä alla oleva lomake ja kerro miten voimme tukea liiketoimintaasi palveluillamme. Asiantuntijamme ovat apunasi.