Jani-Matti Kraappa, Product Manager
Olen valmistunut 2009 tietoliikennetekniikan insinööriksi. Taustani on monipuolisissa IT-alan teknisissä asiantuntija- ja konsultointitehtävissä, keskittyen erityisesti asiakaspalveluratkaisuihin. Työskentelin valmistumiseni jälkeen 8 vuotta Fujitsulla asiantuntijan sekä arkkitehdin rooleissa ja viimeiset vajaat 2 vuotta Tiedolla vastaavissa työtehtävissä. Siirryin Advanialle elokuussa 2019 koska koin, että uudessa roolissa pääsen laajentamaan osaamistani.
Advanialla toimin tuotepäällikkönä, vastuu-alueenani on Contact Center -ratkaisut. Koen, että kyseinen rooli tarjoaa minulle näköalapaikan asiakaspalvelujärjestelmien markkinaan ja mahdollisuuden työskennellä monipuolisissa myynti- ja konsultointihankkeissa mielenkiintoisille yritysasiakkaille. Saan hyödyntää tässä työtehtävässä teknistä osaamistani ja kokemustani, mutta myöskin laajentaa osaamistani myynnillisempään suuntaan.
Advanialla työskentelee iso joukko ammattilaisia, joilla on pitkä kokemus ja ammattitaitoa. Minulle tämä on hieno mahdollisuus kehittyä ja päästä tekemään laadukasta työtä asiakkaidemme kanssa alan parhaita tuotteita hyödyntäen.