Asiakaskokemus-
ratkaisut

Nostetaan asiakaskokemuksenne uudelle tasolle. 

Asiakaskokemusratkaisut

Kaikki haluavat parempaa asiakaskokemusta

Asiakaspalvelun ja -kokemuksen kehittäminen on yhä useamman organisaation asialistalla. Teknologia on avainasemassa, jotta asiakkaasi saa oikeanlaista ja oikea-aikaista palvelua haluamallaan laitteella, haluamassaan kanavassa. Teknologian suunnittelun tulee perustua syvälliseen ymmärrykseen asiakkaan arjesta. Asiakkaan arki ohjaa myös meidän advanialaisten ajattelua.

Teknologiaan investoiva asiakas ansaitsee ihmisläheistä palvelua, jossa kumppani istuu samalla puolella pöytää ja auttaa palvelun koko elinkaaren ajan. Kaikkiin tarpeisiin ei sovi yksi ja sama teknologia. Vaihtoehtojen avoin harkinta on asiakkaan etu, sillä eri ratkaisut skaalautuvat eri tarkoituksiin ja kokoluokkiin.

Toimivat asiakaspalveluratkaisut helpottavat niin yrityksen oman henkilöstön kuin sidosryhmienkin arkea ja lisäävät tuottavuutta. Advanialta saat monikanavaiset asiakaspalveluratkaisut, puheratkaisut sekä extranet- ja muut asiointiratkaisut.

LP_cx
7 helppo ohjetta

Näin luodaan kannattava asiakaskokemus

Kumppanimme asiakaskokemusratkaisuissa

Genesys

Genesys Cloud™ mahdollistaa pilvipohjaiset asiakaspalveluratkaisut.

Freshworks

Freshworksin Freshdesk-asiakas­palvelu- ja tiketöinti­ohjelmiston avulla organisaatio voi palvella asiakkaita monissa eri kanavissa.

Zylink

Zylincin alustan avulla organisaatiot voivat käsitellä suuren määrän asiakkaiden yhteydenottoja eri kanavista.

Cisco

Ciscon ratkaisuihin perustuvat tietoverkot mahdollistavat puheen, datan ja videokuvan turvallisen välittämisen ja jakamisen ajasta ja paikasta riippumatta. 

SharePoint

Microsoft SharePoint mahdollistaa muun muassa yritysten asiakkaiden käyttöön suunnatut asiointipalvelut, kuten extranet-ratkaisut. 

Lue lisää asiakaspalveluratkaisuistamme

hands

Monikanavaiset asiakaspalveluratkaisut

Advanialla on kattava kokemus monikanavaisista ratkaisuista, joiden avulla tehostat toimintaa ja parannat asiakaskokemusta. Osaamisemme ulottuu viimeisimmistä teknologisista edistysaskelista yhä käytössä oleviin vanhemman laitesukupolven osioihin ja näiden välisiin integraatioihin.

Valo-extranet_600x600

Extranet- ja muut asiointiratkaisut

Advanialta saat yritysten asiakkaiden käyttöön suunnatut asiointipalvelut, kuten extranet-ratkaisut. Digitaalisilla asiointipalveluilla toteutat palveluprosessit sujuvasti ja keskitetysti.

se-advania-office-44

Puheratkaisut

Advanialla on kattava kokemus reaaliaikaisista puheratkaisuista, joiden avulla tehostat toimintaa ja parannat kannattavuutta. Osaamisemme ulottuu viimeisimmistä teknologisista edistysaskeleista yhä käytössä olevaan vanhempaan laitesukupolveen.

Pystymme ratkaisemaan asiakkaan monimutkaisia vaatimuksia markkinoiden parhailla teknologioilla, ja ratkaisut skaalautuvat eri tarkoituksiin ja kokoluokkiin.   

Käyttötarpeen mukaan suunniteltu ja toteutettu ratkaisu auttaa alentamaan puheliikenteen kuluja.

“Kyky luoda tulevaisuuden asiakaspalveluratkaisuja on meillä Advanialla avainroolissa."

Katso myös

Asiakaspalvelu
20.10.2021

Häiriötilanteiden hallinta puheluilla

VR Groupin junaliikenteen häiriötilanteiden hallinnan operaatiokeskuksen puhelinjärjestelmän uusimisen tullessa ajankohtaiseksi järjestettiin kilpailutus. Tavanomainen contact center -ratkaisu ei olisi sopinut tarpeeseen,...

Katso lisää
Katso lisää
Asiakaskokemusratkaisut

Haluatko kuulla lisää?

Jos haluat keskustella asiakaskokemuksenne kehittämisestä, laita meille yhteydenottopyyntö!