

– me autamme sen toteuttamisessa
Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä
Asiakaspalvelun ja -kokemuksen kehittäminen on yhä useamman organisaation asialistalla. Teknologia on avainasemassa, jotta asiakkaasi saa oikeanlaista ja oikea-aikaista palvelua haluamallaan laitteella, haluamassaan kanavassa. Teknologian suunnittelun tulee perustua syvälliseen ymmärrykseen asiakkaan arjesta.
Asiakkaan arki ohjaa myös meidän advanialaisten ajattelua.
Teknologiaan investoiva asiakas ansaitsee ihmisläheistä palvelua, jossa kumppani istuu samalla puolella pöytää ja auttaa palvelun koko elinkaaren ajan. Kaikkiin tarpeisiin ei sovi yksi ja sama teknologia. Vaihtoehtojen avoin harkinta on asiakkaan etu, sillä eri ratkaisut skaalautuvat eri tarkoituksiin ja kokoluokkiin.
Advanialla on kattava kokemus monikanavaisista ratkaisuista, joiden avulla tehostat toimintaa ja parannat asiakaskokemusta. Osaamisemme ulottuu viimeisimmistä teknologisista edistysaskelista yhä käytössä oleviin vanhemman laitesukupolven osioihin ja näiden välisiin integraatioihin.

Puheratkaisut
Advanialla on kattava kokemus reaaliaikaisista puheratkaisuista, joiden avulla tehostat toimintaa ja parannat kannattavuutta. Osaamisemme ulottuu viimeisimmistä teknologisista edistysaskeleista yhä käytössä olevaan vanhempaan laitesukupolveen.
Pystymme ratkaisemaan asiakkaan monimutkaisia vaatimuksia markkinoiden parhailla teknologioilla, ja ratkaisut skaalautuvat eri tarkoituksiin ja kokoluokkiin.
Käyttötarpeen mukaan suunniteltu ja toteutettu ratkaisu auttaa alentamaan puheliikenteen kuluja aina globaalille tasolle saakka.
Kumppaneitamme




“Kyky luoda tulevaisuuden asiakaspalveluratkaisuja on meillä Advanialla avainroolissa."

Director, Customer Experience and Voice Solutions
Tutustu meihin.

Heikki Hemmi


Heikki Hemmi
