Monikanavaiset asiakaspalveluratkaisut

Nosta asiakaskokemus uudelle tasolle.
Asiakaspalvelun ja -kokemuksen kehittäminen on yhä useamman organisaation asialistalla. Teknologia on avainasemassa, jotta asiakkaasi saa oikeanlaista ja oikea-aikaista palvelua haluamallaan laitteella, haluamassaan kanavassa. Teknologian suunnittelun tulee perustua syvälliseen ymmärrykseen asiakkaan arjesta. Asiakkaan arki ohjaa myös meidän advanialaisten ajattelua.
Teknologiaan investoiva asiakas ansaitsee ihmisläheistä palvelua, jossa kumppani istuu samalla puolella pöytää ja auttaa palvelun koko elinkaaren ajan. Kaikkiin tarpeisiin ei sovi yksi ja sama teknologia. Vaihtoehtojen avoin harkinta on asiakkaan etu, sillä eri ratkaisut skaalautuvat eri tarkoituksiin ja kokoluokkiin.
Toimivat asiakaspalveluratkaisut helpottavat niin yrityksen oman henkilöstön kuin sidosryhmienkin arkea ja lisäävät tuottavuutta. Advanialta saat monikanavaiset asiakaspalveluratkaisut ja puheratkaisut.
Ciscon ratkaisuihin perustuvat tietoverkot mahdollistavat puheen, datan ja videokuvan turvallisen välittämisen ja jakamisen ajasta ja paikasta riippumatta.
Reaaliaikaisten puheratkaisuiden avulla tehostat toimintaa ja parannat kannattavuutta. Osaamisemme ulottuu uusimmista teknologioista yhä käytössä olevaan vanhempaan laitesukupolveen.
Pystymme vastaamaan asiakkaamme monimutkaisiin vaatimuksiin markkinoiden parhailla teknologioilla, ja ratkaisut skaalautuvat eri tarkoituksiin ja kokoluokkiin.
Käyttötarpeen mukaan suunniteltu ja toteutettu ratkaisu auttaa alentamaan puheliikenteen kuluja.
“Kyky luoda tulevaisuuden asiakaspalveluratkaisuja on meillä Advanialla avainroolissa."
Jos haluat keskustella asiakaskokemuksenne kehittämisestä, laita meille yhteydenottopyyntö!