Ajankohtaista

Tältä sivulta löydät kootusti Advanian uutiset sekä ajankohtaista sisältöä eri teemoihin liittyen.

Visolit

Press release | 10.8.2021

Advania announces the acquisition of Visolit

Advania announces the acquisition of Visolit to create one of the strongest and fastest growing IT service providers in the Nordics.

Read more

 

Beveric

Lehdistötiedote | 23.6.2021

Advania vahvistaa asiantuntijapalveluiden tarjontaansa Suomessa ostamalla Bevericin

Advania AB, Pohjois-Euroopan johtava täyden palvelun IT- toimittaja, on ostanut Bevericin, joka tarjoaa IT-konsultointipalveluja ja asiakirjahallintaratkaisuja yksityiselle ja julkiselle sektorille.

Lue lisää täältä: 

Asiakastarina_Forenom_500x281

Asiakastarina | Forenom

Pohjoismainen majoitusalan edelläkävijä Forenom vaihtoi asiakaspalveluratkaisunsa Genesys Cloudiin.

Käyttöönotto sujui hyvin, integroitavuus muihin järjestelmiin helpottui ja näkyvyys eri palvelukanavien tilanteisiin parani.

Lue lisää

HPE_Award_500x281

Lehdistötiedote 30.6.2020

Advania HPE:n ykköskumppani Pohjois-Euroopassa!

Advania Sweden palkittiin HPE:n Discover-tapahtumassa koko Pohjois-Euroopan parhaana kumppanina (Service Provider). Palkinto on jatkoa viime vuodelle, jolloin Advania palkittiin Suomessa vuoden ratkaisukumppanina.

Lue lisää täältä: 

 

IngridNilsson

Lehdistötiedote | 8.4.2020

Advaniasta Aruban kumppani 

Pitkän prosessin ja monimutkaisten sertifiointien jälkeen Aruba, Hewlett Packard Enterprise ‑konserniin kuuluva yritys, myöntää Advania Swedenille nyt Platinum-kumppanin aseman. Asema on merkki Aruban ja Advanian syventyvästä kumppanisuhteesta. Yhdessä Aruba ja Advania johtavat pohjoismaisten yritysten ja organisaatioiden digitalisoitumista.

Lue lisää täältä:

Ajankohtaista_LF

Lehdistötiedote | 5.3.2020

Länsförsäkringar Alliance perustaa uudenlaisen asiakaspalvelupisteen yhteistyössä Advanian kanssa

Merkittävillä investoinneilla uusin digitaalisiin ratkaisuihin Länsförsäkringar Alliance pyrkii varmistamaan saumattoman asiakaskokemuksen yhteyskanavasta riippumatta. Uusi asiakaspalvelukeskus, jonka perustana toimii maailman johtava asiakaskokemusalusta Genesys Contact Center, takaa, että Länsförsäkringar pystyy vastaamaan asiakkaidensa kaikkiin tarpeisiin. Projektin johtoon on valittu Advania.

Lue lisää täältä:

Kompetera_osto

Lehdistötiedote | 18.2.2020

Advania ostaa Kompeteran – nyt todellinen pohjoismainen peluri

Tanskalaisen IT-yrityksen Kompeteran oston myötä Advania toimii kaikissa Pohjoismaissa. Advania on nyt ainoa yritys, joka tarjoaa kaikissa pohjoismaissa paikallisesti managed services-, asiantuntija-, infrastruktuuri- ja integraatiopalveluita.

Lue lisää täältä: 

TimoPellinen_retired

Tarja Matveinen | 30.1.2020

IT-alan konkari Timo Pellinen eläkkeelle!

30.1.2020 viimeistä työpäiväänsä viettänyt Timo Pellinen on tehnyt kunnioitettavan pitkän, 43-vuotisen  uran IT-alalla. Hän on nähnyt urallaan toimialan nousut ja laskut ja tutustunut moniin kiinnostaviin yrityksiin ja ihmisiin. Timo on ensimmäinen koskaan Advania Finland Oy:ltä eläköitynyt henkilö. Onnea Timo!

Lue lisää täältä: