Paras tapa vastata markkinoiden kasvavaan kysyntään on pitää yhteyttä asiakkaisiin ja kuunnella mitä heillä on tarjota. Tarjoamme kattavan valikoiman ratkaisuja ja palveluita, joiden avulla voit varmistaa toimivan viestinnän ja palvelun omille asiakkaillesi.

Käytössämme ovat markkinoiden parhaat asiakaspalveluteknologiat, joista rakennamme yhdessä tarpeisiisi soveltuvan kokonaisuuden. Ratkaisumme mahdollistaa asiakaslähtöisen ja tehokkaan palvelun sekä palvelun modulaarisen kehityksen. Tarjoamme asiakkaillemme käyttöön myös kehittyneimmän service desk- ja viestintäalustan.

Edustamme Genesys, Cisco, Zylinc ja Microsoft-ratkaisuja, joissa yhdistyvät monikanavaisuus, toimintavarmuus ja helppo integroitavuus. Monipuolinen digitaalinen palvelukokonaisuutemme sopii kaikkiin yritys- ja viranomaisympäristöihin. Advania toteuttaa asiakaskohtaiset räätälöinnit ja integroinnit, joilla varmistetaan soveltuvuus asiakkaan liiketoiminnan tarpeisiin.

Globaalin organisaation asiakaspalvelun haasteisiin vastaamme yhtenäisellä, mutta esimerkiksi maa- tai toimipistekohtaisesti räätälöitävällä kokonaisuudella. Ratkaisumme kattaa myös erittäin vaativat hälytyskeskustarpeet, joissa yhtenäinen tilannekuva tehostaa kriisi- ja hätätilanteiden hallintaa.

Asiakassuhteiden hallinta

Täyttääksesi asiakkaan odotukset, tarvitset integroidun ratkaisun, jolla pystyt huolehtimaan laadukkaasti eri kanavista tuleviin yhteydenotoista. Advania huolehtii tuottamillaan palveluilla Suomen suurimpien yritysten tarpeista, mutta voi samoja palveluja voidaan skaalata myös pienille yrityksille sopivaksi. Jos etsit luotettavaa ratkaisua ja asiantuntijoita joilla on hyvä näkemys tämän päivän asiakaspalveluratkaisusta käänny puoleemme.

Asiakaskokemus monikanavaisessa ympäristössä

Tänä päivänä monikanavaisuus on jo osa yrityksen arkea. Asiakkaat haluavat itse valita, miten viestiä, paikasta, kanavasta ja välineistä riippumatta.  

Yhden palvelualustan kanssa on helppo suoraviivaistaa ja tehostaa miten hoidat asioita - lisätä käsiteltyjen asioiden määrää tunnissa ja jopa päättää millaista palvelutasoa haluat tarjota.

Autamme asiakkaitamme olemaan vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa asiakasystävällisellä, toimivalla ja nykyaikaisella tavalla.

Monikanavaisuus

Tänä päivänä asiakkaat päättävät, miten he ottavat sinuun yhteyttä. Useiden kanavien käyttö vaikeuttaa sisään tulevien yhteydenottojen seuraamista. Integroimalla kaikki kanavat ja antamalla kaikki sisältö saataville, voit paremmin auttaa työntekijöitä toimimaan tehokkaammin.

Monikanavaisessa ratkaisussa kaikki toiminnot ovat saatavilla ja uusia ominaisuuksia on helppo ottaa käyttöön.

Sovellusalueita

  • Sisääntulevat yhteydenotot - Omnichannel ratkaisu
  • Ulossuuntautuva asiakkaiden kontaktointi
  • Työvoiman optimointi
  • Näytön jakaminen / video
  • Tiedon hallinta
  • Prosessien automatisointi
  • Itsepalvelu