Proseduuri_logo325x160

Proseduuri Oy arvostaa Advaniassa tämän liiketoimintakeskeistä lähestymistä IT-asioihin sekä monipuolisia kapasiteettiratkaisuja. Näiden avulla yritykset ovat yhdessä kyenneet rakentamaan Proseduurin liiketoimintaa optimaalisesti palvelevan kokonaisuuden, jonka uskotaan kehittyvän entisestään tulevaisuudessa.

Pukkila_325x160px

Pukkila valitsi Advanian kumppanikseen kilpailijoista poikkeavan innovatiivisen ja modernin palvelukokonaisuuden takia. ICT -palveluiden kokonaisulkoistuksen hinta oli erittäin kilpailukykyinen ja Advanian toiminta herätti heti alusta asti luottamusta ja uskoa tulevaan hyvään yhteistyöhön.

caseholidayclub
Holiday Clubin hotelleissa kolmessa maassa siirryttiin yhdistetyn viestinnän puhelinvaihderatkaisuun keskittämällä asiakaspalvelun Contact center –toiminnot.
casevrgroup
Puhelin on häiriötilanteissa tärkein väline viestintään ja johtamiseen. VR Groupin operaatiokeskuksen puhelinjärjestelmän uusimiseen ei olisi siten sopinut tavanomainen contact center –ratkaisu.
casekone
KONE-hissien valvontajärjestelmien verkkoyhteyksien suunnittelu ja ennaltaehkäisevä ylläpito.
FInnkino_logo-1

Finnkino ja Advania kehittävät Finnkinon palveluja liiketoiminnan ja asiakkaiden tarpeiden mukaan. Advania ylläpitää Finnkinon IT-infrapalveluja Suomen lisäksi myös Baltiassa.

 

Glaston
Glaston teki päätöksen siirtyä kriittisessä tietoinfrastruktuurissaan pilviaikaan. 
casecontainerships
Logistiikkayritys Containerships siirtyi pilvipohjaiseen it-infrastruktuuriin ja siirti avullamme yli 30 palvelinta ja 50 sovellusta pilveen. 
Mehilainen_logo
Mehiläinen on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaita palveluja yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille.
Mehiläiselle toimitettiin kokonaisvaltainen call center -puhelinpalvelujärjestelmä.

Hekin luottavat meihin. 

Asiakkaitamme_logot_2