
IT-asiantuntijan työ on työntekijälle monesti todella inspiroivaa, mutta sama työ on aivoille myös hyvin kuormittavaa. Uudessa artikkelisarjassa haluamme nostaa keskiöön työssä jaksamisen teemoja IT-asiantuntijatyössä....
IT-asiantuntijan työ on työntekijälle monesti todella inspiroivaa, mutta sama työ on aivoille myös hyvin kuormittavaa. Uudessa artikkelisarjassa haluamme nostaa keskiöön työssä jaksamisen teemoja IT-asiantuntijatyössä....
Lue lisääIT-asiantuntijan työ on työntekijälle monesti todella inspiroivaa, mutta sama työ on aivoille myös hyvin kuormittavaa. Uudessa artikkelisarjassa haluamme nostaa keskiöön työssä jaksamisen teemoja IT-asiantuntijatyössä....
Opetuksen teknologistuminen on vasta alussa. Läheskään kaikilla oppilailla ei ole vielä henkilökohtaista tietokonetta tai mobiiliälylaitetta, jota voisi käyttää opetuksessa hyväksi. Joillakin alueilla se saattaa näkyä siinä,...
Kaikenkokoisissa yrityksissä pilvipalveluiden käyttö alkaa olla itsestäänselvyys. Pilveä on helppo hankkia aina vain lisää. Juuri helppous kuitenkin tekee pilvestä kuin kaksiteräisen miekan: toinen terä tuo etuja, toinen...
Johtuen eriävistä tavoitteista, voi yrityksen liiketoimintajohdon, talousjohdon ja IT:n välillä olla erimielisyyttä siitä, missä yrityksen datan ja sovellusten tulisi sijaita. Asian teknisen luonteen takia päätös on...
”Valitettavasti en voi tehdä sopimukseen muutoksia chatissa, vaan teidän tulee soittaa asiakaspalveluumme numeroon 010 123 456.”
Haluatko tarjota asiakkaillesi saumattoman, monikanavaisen asiakaskokemuksen? Sen rakentaminen vaatii yritykseltä merkittävää muutosta nykyisiin toimintamalleihin. Lopputuloksena syntyy kokonaisuus, jossa asiakkaalle...
Hyvin rakennetusta asiakaskokemuksesta on tullut merkittävä kilpailuetu. Samalla kun asiakkaat tekevät yhä suuremman osan valinnoistaan ja valintoja edeltävästä tiedonhankinnasta itsenäisesti, he toisaalta odottavat...
Asiakaskokemus on yksi tärkeimmistä yrityksen kilpailutekijöistä. Siinä asiakaspalvelijan henkilökohtainen palvelu ja asiantuntijuus korostuvat. Asiakkaat arvostavat eniten nopeaa ja selkeää ratkaisua riippumatta siitä,...
Erityisesti isojen palvelu- ja laitehankintojen osalta hyvän yhteistyön ja kumppanuuden merkitys korostuu entisestään. Yhteistyö toimittajan tai kumppanin kanssa tarkoittaa mm. avointa ja jatkuvaa kommunikaatiota, yhteisiä...
Kirjoittelin tuossa viikko takaperin contact center- järjestelmän vaihdokseen liittyen (Blogi 1) ja siitä kuinka kyseinen projekti kannattaa suunnitella hyvin ennen kuin lähtee ajelemaan kohden järjestelmäkauppoja. Totesin,...