elevator
asiakastarina

Kone Oyj

ASIAKASTARINA

Hissien valvontajärjestelmien verkkoyhteyksien suunnittelu ja ennaltaehkäisevä ylläpito

KONE kuuluu alansa johtaviin yrityksiin ja tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita ja rakennusten automaattiovia sekä monipuolisia ratkaisuja niiden kunnossapitoon ja peruskorjaukseen. KONE:n tavoitteena on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä.

Advania konsultoi ja tukee KONE:n hissien valvontajärjestelmien puhelinverkkoyhteyksiä 15 eri maassa, missä KONE toimii.

Valvontajärjestelmien verkkoyhteydet ajan tasalla Advania Care Proactiven avulla

KONE Oyj:n ja Advanian pitkäaikainen yhteistyö alkoi 2000-luvun alussa, kun KONE etsi hissiensä valvontajärjestelmien verkkoyhteyksille uutta kehittäjää ja ylläpitäjää.

Pitkäaikainen yhteistyö jatkuu yhä tiiviimpänä. Advania tekee parhaillaan vanhenevien järjestelmien systemaattista uudistamistyötä; konsultoi, suunnittelee ja toimittaa valvontajärjestelmien verkkoarkkitehtuuria ja komponentteja KONEen muuttuviin tarpeisiin maailman laajuisesti. Käytössä on Ciscon laadukkaat reititinlaitteet ja -ratkaisut.

KONE on myös ottanut käyttöönsä Advania Care Proactive -tukipalvelun. Lisäksi asiantuntijamme tekevät jatkuvaa yhteistyötä ja toteuttavat tilanneraportointi- ja toimintasuunnitelmapalavereja säännöllisesti 4 kertaa vuodessa.

Valvontajärjestelmien verkkoyhteydet ajan tasalla Advania Care Proactiven avulla

KONE Oyj:n ja Advanian pitkäaikainen yhteistyö alkoi 2000-luvun alussa, kun KONE etsi hissiensä valvontajärjestelmien verkkoyhteyksille uutta kehittäjää ja ylläpitäjää.

Pitkäaikainen yhteistyö jatkuu yhä tiiviimpänä. Advania tekee parhaillaan vanhenevien järjestelmien systemaattista uudistamistyötä; konsultoi, suunnittelee ja toimittaa valvontajärjestelmien verkkoarkkitehtuuria ja komponentteja KONE:n muuttuviin tarpeisiin maailman laajuisesti. Käytössä on Ciscon laadukkaat reititinlaitteet ja -ratkaisut.

KONE on myös ottanut käyttöönsä Advania Care Proactive- tukipalvelun. Lisäksi asiantuntijamme tekevät jatkuvaa yhteistyötä ja toteuttavat tilanneraportointi- ja toimintasuunnitelmapalavereja säännöllisesti 4 kertaa vuodessa.

Ota yhteyttä.

Lisätietoja antaa

Myyntijohtaja

Jari Jalonen